Asiye_89 benimde bir haftadır var ilaç verdiği halde geçmedi kola gibi isiyordum dün sabah kanlı geldi bide kendi doktorum da muayene vardı gittim hiç beklemediğim şeyler oldu, rahimde incelme açılma olmuş yatış verdiler serum yedim doktor gelip bakacak eğer açılma kapanmazsa serklaj olcam dokturumu bekliyorum bakalım. 🥺
İhmal etmeyin doktorum enfeksiyondan da olmuş olabilir diye dedi, idrarda ki kan çok yüksek çıktı crp yükselmiş baya sıkıntı vardı.