Nasveannesi Hanımlar kontrole her gittiğimde suyum daha da artmış oluyor doktor,eğer suyun artmaya devam ederse suyunu alicaz dedi böyle bişey yaşayan var mı
eylusko Nasveannesi benim de fazla ama hiç alcaz demedi şekeri ve hamur isini azalt diyor her seferinde .
candanx Nasveannesi benim de üst sınırda, diyet yapıyorum. takipteyim olmazsa insülin başlayacağız ama hiç suyu almaktan bahsetmediler