Meltemm123 17 haftalık gebeyim ama karnım Yokmuş gibi sizinde öyle mi ne zaman çıkmaya başlar ki ilk gebeliğm bilemedim😔
Asli91 Meltemm123 çıkar çıkar😂😂 bende o zamanlar öyleydim şuan 35 haftalığım ikiz varmış gibi😅 daha çok 30dan sonra şişmeye başlıyo.
AyseFahriYalcn Canım benimde ilk gebeligimde altı aydan sonra cikmisti daha sonrakilerde hemen çıktı normal yani
DuyguGkgz Meltemm123 Ben 27 haftalığım hala pek fazla bişey yok boşver tadını çıkar büyük karın gerçekten hareket kısıtlaması demek 😊
Sukranerolkaradag Ne kadar geç büyürse o karın o kadar rahat olursunuz. Her açıdan sıkıntı. Nefes alıp verme, oturup kalkma falan olsun zorlanıyor insan. Hele ki şu yaz aylarına denk gelmemiş olmanız son trimesterde şanslısınız.
Sevde123 Ben 36 haftalıgim gorenler inanmiyor 5 6 aylık gibi diyor 😆 karninizin çok çıkması ileride işinizi zorlaştırır hareketlerinizi baya kısıtlar küçük karin her zmaan daha avantajlı🤗 hem daha 17 hafta çok çok erken benim 24 ten sonra hamile olduğum anlasiliyordu
Meltemm123 Sevde123 eltim 18 haftalıktı karnı baya belliydi ben böyle olunca hayret ettim kendi kendime 😉😉
Sevde123 Meltemm123 iç karin yapısıyla alakalı bi durum ama inan son haftalarında zorlanır benim karnım çok olmadığı halde eğilip kalkmak eziyet
deletedmom734 Meltemm123 bende 17 haftalığım ve olan karnımda hep gaz:( eşim heyecanla karnımın büyümeaini bekliyor ama büyük karın zor şimdiden içimde balon varmış gibi bir his var bende rahat yatamıyorum aman geç büyüsün boşver Allah sağlık versin