Minik_kalplim_ Kızlar buzluktaki eti çıkardım 2-3 gündür dolapta yani buzu erisin diye kıyma yapacam çünkü.Sizce bozulmuşmudur kaç gün kalması lazım dolapta fikri olan varmı ?
nvn-mutlu Minik_kalplim_ zaten bozulsa hemen kokusundan belli olur ama buzluktan çıkan ürünün hemen kullanılması gerek diye biliyorum bakteri üretiyormuş yoksa
nevamm1 nevamm1 o zaman bozulmamıştır iyice yika pişirmeden önce bide iyi piserse yani düdüklüde falan pisiriceksen bir şey olmaz
Sena1234 Minik_kalplim_ İnternetten sağlıklı et eritme yöntemlerine bi bak istersen. 2 3 gün biraz uzun olmuş bence
Senseye Minik_kalplim_ Buzluktan çıkardığınız eti kıyma yaptıktan sonra buzluğa kesinlikle atmayın. Buzu çözdürülen et mutlaka pişirilmelidir.