Kubra2721 Baby mom emzirme sutyeninun yorumlari iyiydi burda kullanan anneler var mi acaba normalden kac beden buyuk almak lazim
Selensahin Kubra2721 dün mağazada gördüm içini açıp baktım pamuklu ama hiç desteği felan yok bez gibi aynı onu giyince de sarkacağını düşündüğümden tercih etmedim 🙊
Minigimyolda Kubra2721 e bebekte çalışan tanıdığım 1 beden büyük al dedi penye ve kapsiz olduğu için 2 beden büyük aldm ne olur ne olmaz diyerek
burcinnb Kubra2721 canım ben 1 beden büyük aldım ama kalıpları çok küçük bence 2 beden falan büyük al derim. Desteksiz ama pamuklu güzel🥰
Yavrucuk07 Kubra2721 ben kullanmıştım cnm, çok rahat ,içine göğüs pedi koyunca da hiç belli olmuyor uçlar
Kubra2721 Selensahin evet oyle ama evde kullanim icin penyeler rahat oluyor terletmiyo bide ne kadar genis olursa o kadar cok sut dolar goguslere diyolarmis eskiler 🙈
Beyzan Selensahin ben daha önce emzirme sütyeni aldım ucunu belli ediyor emzirmekten uçlar ekstra belli oluyor. Tişörtlerin altından kalıbı da güzel durmuyor. Ucuza kaçmadan kalitelisini almak lazım emzirme sütyeninin kesinlikle.
buseep Ben desteksiz olanını aldım şimdiden kullanıyorum gayet rahat ama destekli olanlarından alacağım. Bir de bir beden büyük almanizi tavsiye ederim doğumdan sonra da göğüsler bir beden buyuyormus
Selensahin Kubra2721 rahat olabileceği açısından şüphem yok ama hiç destekli değildi ondan pek beğenmedim kuzum zaten göğüsler büyüyo bide sarkarsa 🙊 kötü görünebilir maalesef
esra2908 Bende bugün aldım bi tane kapsız 80 beden 85 bulamayınca bi tane kaplı 85 beden aldım umarım olur 😂
ilkgozagrimhavinim Ben normalde 80 giyiyordum gebelikten önce. 90b aldım ebebekten. Ve tam oldu daha 24 haftalık hamileyim🙄 sonra 95 aldım. Yani mümkünse 2 beden büyük al gebelikten önceki ölçünün.
hepoyleolurzaten Kubra2721 kapsız olanı tercih edebilirsiniz çok rahat oluyor, sıkmıyor.. Büyümesini ve doğumdan sonra birazcık daha büyüyecek olmasını göz önünde bulundurursanız daha iyi olur. Ben 2 beden büyük aldım çok rahat ☺