esraemreee 32+ 5 den selam annişler. Havaların çok sıcak olmasıyla aşırı derece çok buz yiyorum. Anca serinlediğimi hissediyorum. Böyle benim gibi çok buz tüketen varmı ?
Meleklerinannesii esraemreee sıcaktan dayanamayıp ya kütür kütür buz yiyorum canımda çok istiyo yada buzlu bişeyler yapıp içiyorum yoksa sıcaktan ericekmiş gibi hissediyorum 😅
Minosunkalbii esraemreee 32+1 bende aşırı derecede yiyorum hata 2.5 litre pepsiyi buzluğa atiyorum kaşık kaşık yiyorum 😃 baya hoşuma gidiyor.geceli gündüzlü böyleyim ne bulursam hepsini donduruyorum.😅
Fatma1906 Bende sizin gibiydim ve şuan çok ağır grip oldum bence yapmayın hasta olunca çok pişman oluyorsunuz ben şuan camı açmak bile istemiyorum
esraemreee Meleklerinannesii ya belkide o kat kut sesi çok hoşuma gidiyor onda yiyor olablrm ama neblm çok güzel yemesi 😂
Hemsireanne7979 esraemreee bende suan hasta yatiyorum hamileyim diye ilac ta yazmadi doktor mahvoldum kac gundur
Delicesareti Ya nasıl yiyiyosunuz kızlar dişleriniz hiç mi sızlamıyo ben fındık bile kıramam dişimle siz buz yiyosunuz