Kızlar meraba 30+4 haftalık gebeyim bugun gebelik tansiyonum olduğunu öğrendim doktorum tansiyon hapı yazdı ve bol proteinli gıdalar tüket dedi bu durumda ne yemem gerekiyor neler fayda eder gebelik tansiyonuna iyi gelen şeyler varmı ınsaah ilerlemeden kurtulurum bu tansiyondan şuan sürekli 14.9 ve buna yakın çıkıyor bilgilerinize talibim 🤕