Bugün işten çıktım bütün gün oturarak çalışıyorum arada yürüyorum ve işten çıktım bir adım attım vajinada kasılma oldu aniden :(adım adım yürüdüm birden karnim da sertlesti..Otobüse bindim ve tekrar indim yürürken yine oldu eve zor geldim,merdiveni zor çıktım ve halen agrim devam etmekte…:(bu kasılmalar bu haftada herkeste oluyor mu ben mi yanlış oturuyorum anlamadim..(19 haftq)