_Hayalim- Merhaba hanımlar ben dün kan testi yaptım beta değerim 65.5 çıktı hamileliğin sizce doktor dedi hamilesin demem için çok erken
gokcekocyigit07 _Hayalim- elbette bu değere göre gebelik var beta takibi yapın, Allah sağlıkla tamamına erdirsin 🤲
Elmaliturtaballilokma _Hayalim- Benimde beta 8 di öğrendiğim de iki günde arttı inşallah artar canım bu duruma göre hamilesiniz ☺️
Suleasyaa İlk beta degerim benim de 34 tü .doktorum boş gebelik mol gebelik kimyasal gebelik olabilir. Hamile diyemem 2 günde 2 katına çıkıp düzenli artar ise değer hamilesin derim dedi.cok şükür 39 haftalık hamileyim. İnşallah darısı size