Arkadaşlar şimdiden kimse bana kızmasın ama 2 doğum yaptım 2 side zor oldu yoğun bakımda kaldım normel doğum da .sezeryan istiyorum 3 doğumum olacak inşallah 27 haftamdayim hiper tansiyonum da var ilac kullaniyorum devlet hadtanesine gidiyorum bilginiz varmi nasil oluyor sezeryan dogumu hangi sart altinda yapiliyor