U-E Liman hastanesi Mükerrem Erol a gidiyorum şu zamana kadar çok memnunum daha önce bir kaybım ollduğu için ayrıca ilgisini hissettim. Doğum için de giden arkadaşlarım ve doktor olan bir tanıdığım hem sezeryan hem normal doğumunun çok iyi olduğunu söylediler. Hastanenin anestezi ekibinden de genelde memnuniyet var ☺️