zehra_63 Kızlar iyi akşamlar ya 37 +2 haftalığız bugün 3 defa nst’de sancim çıktı ama ben hissetmiyorum doktorum karnin asiri sert dedi açılma vs. Baktı ama yoktu sifir açıklık dedi birşey başına böyle birşey gelen varmı?
Asl90 zehra_63 artık doğum haftasına girdniz normal sancı olması hissetmemenizde normal herkesin bünyesi farklı. Sertleşmede doğum belirtisi olabiliyor ama bebeğinizde toplanabilir yeri daraldı artık
Pelinbyrktrlr zehra_63 ben 🥴 36+4üm dün sancı çıktı hafif nstde ama hissetmiyorum karnım da sert değil haftaya cuma 38+0da sezeryan olucam inşallah o günü bekler bebiş
_Elifffffff_ zehra_63 36. Haftada benmde vardı 2 tane şancı çıkıyordu doktor muayne etti açıklıkta yoktu 37+5 olduk gelen gidenyok bakalım:) sizde ilerlersiniz daha merak etmeyin hem doktorum 36. Haftada doğsa bile bir problem olmayacağını söylemişti