Cgdeem7 bizim de iki hafta önden gidiyordu şuan 34+6 haftalığız dün herşey normale dönmüştü. Bazı bebekler eğer gebelik şekeri vs yoksa hızlı büyüyüp sonradan yavaslarmis ilerleyen haftalarda normale dönücektir. İleri de olması sizin dogumunuzu etkilemez