Arkadaşlar merhaba 8+6 haftalık hamileyim bugün kasıklarımda bi ağırlık var sanki birazda ağrı ve afedersiniz peçeteye de sildikçe biraz leke gibi de değil ama sarımsı bi akıntı oluyor korkuttu beni kontrolüme de 1 hafta var neden olur bu durumlar buna benzer şeyler yaşayan var mı