umudunannesiii Yarın 33.haftaya gireceğim ve artık aşırı yoruluyorum hareket etmek bile canım istemiyor,birde bebiş sağımda bir toplaniyor baskı yapıyor gezin gezinebilirsen :) Sizde durumlar nasıl gdiyoor
Hlmdmr umudunannesiii merhaba bende yorgun halsiz ve sıcak hissediyorum sicaga hiç tahammul edemiyorum bazen toplanıyor kasiliyor bazende vajinadan çıkacakmış gb hareketleri var (:
umudunannesiii Deletedmom93428 sizinde mi yaaa Sanki günler hiç geçmiyor Birde bebegm.nazar değmesin çok hareketli yoruyor beni :)
Deletedmom93428 umudunannesiii hele benm oğlanı gör sen 😬 doğunca burnumdan getirecek şimdiden sinyalini veriyor😬😁
umudunannesiii Ebruaksoylu sancıların mi başladı 33 haftalık misn bnmde anlık kramp gbi bseyler oluyor ama sancı mi blmiyorm
betuss10 umudunannesiii geceleri uykular haram gerçekten ne tarafa dönsem kalk der gibi toplanıyor en son bi bağırış koparıyorum annecim amuda mı kalkayım diye 😂 Allah tez vakitte sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin anneler 🌸🧿
umudunannesiii betuss10 Ayyyyy bende ayniyimm bağırıyorum oğluma Eşim hemen bana kızıyor bağırma oglumaa napsn yeri dar geliyodur diyor 😂😂
betuss10 umudunannesiii aynen bana da eşim söyleniyor valla karpuzu bağlarım göbeğine çok konuşma diyorum bu sıcaklarda çok zormuş birdaha nasip olursa planlayacağım yazın bu kadar büyük göbüş tam bir sınav 😂😂