MelekSK sakın panik yapıp üzülme arkadaşım. Benzur durum yaşadım şuan 38 haftalık hamileyim. Benim de ikili testim normaldi ama 4 lü 1/250 riskli gelmişti ne stres, üzüntü, araştırmalar hemen fetal dna yaptırdık çok şükür temiz geldi inşallah sağlıklıca da kucağımıza alırız. O süreçte çok araştırdım birçok yazı, forum okudum o kadar basına gelen insan var ki. Birçoğu da sağlıklı doğum yapmış. Test tek basına birşey ifade etmiyo ense ölçüsü ve burun kemiği oluşumu da önemli. Bir perinatologa gidebilirsin ya da seni zorlamayacaksa fetal dns yaptır için rahat etsin. Ama bence hiç bir sorun yok bebeğinde🌸