Merkun Prenses21 bende vardı. Normal sancıyla suni sancı arasında dağlar kadar fark var.. normal sancımda normal nefes alabiliyordum sunide nefes almak imkansızdı. Ama herkeste aynı olacak diye birşey yok bazılarında hiç ağrı sızı yapmıyor sadece acılmaya yardım ediyor..
Martha Prenses21 ikisini de yaşamış biri olarak söylüyorum. Suni sancı çok sık gelip gidiyor, şiddeti daha fazla
Prenses21 melekVzeynepE acaba normal sanciyla suni aynimi herkez diyo kndi sancin gelmeden gitme 2 cm acilmam vrmis
melekVzeynepE Prenses21 kendi sancın gelmeden bence de gitme , bunu deme sebebim doğum uzuyo diğer şekilde kendi sancınla daha hızlı oluyo doğum, ama tabi degisedebilir . Ben farklı sebeplerden dolayı suni sancı aldım bekleyemedim sancımı
2numarasusam Prenses21 bir fark yok. Suni sancı süreci daha da hızlandırıyor. Açılma daha çabuk gelişiyor.
2numarasusam Prenses21 yani tamamen senin ağrı eşiğine bağlı. Kendi sancımla 19 saatte dogurabildim. 2 saatte doguran da var. Herkesin bünyesi çok farklı.