Puding bende gittğimde dotkorum bebeğin kalp atışının olmadığını ve acilen kürtaj olmam gerektiğini söyledi. Bebeğide görmüştü ama duyamamıştı. Başka doktora gittim direk kalbini duydu ve sağlıklı dedi. Bende duyamasaydım 1 hafta sonra çağıracaktım seni dedi hemen kürtaj olmaz dedi. Doktorların hepsi aynı değil. İyi doktorlarla karşılaşırsınız umarım. Doktorunuzu değiştirin değişrirmeyeceksenizde en azından başka hastanede kontrol ettirebilirsiniz. İnşallah o güzel sesi duyarsınız ☺️☺️