6 hafta 6 günlük hamileyim bebek gözüküyor ama kalp atışı yok dedi doktor kalp atışının olmaması şu anda riskli bir durum dediği anda ağlaya ağlaya eve geldim doktor çok sert bir şekilde konuştu hayatımda ilk defa bu kadar sert konuşan bir doktora denk geldim özel hastane olmasına rağmen bu kadar densiz bir tavırla ilk defa karşılaştım yıllardır bu hastaneye gidiyorum doktorum yıllık izin sebebiyle yoktu başka doktora gittim gitmez olaydım.. Sorum şu sizler kaçıncı haftada duydunuz kalp atışını lütfen yazar mısınız 🙏🏼