Prenses21 https://imgyukle.com/i/HOO41 2 cm aciklik var dedi doktor persembe gunu tekrar cagirdi 38+5
KZeynepk Prenses21 düzensiz olduğu için öyle demiştir canım ama en yüksek sancin 75 çıkmış 50 altında daha fazla sancin çıkmış
Merkun Prenses21 sancı yok dememesi için çizgilerin 10-40 arası olması gerekiyor senin sancıların 40ı geçiyor.. neden böyle dedi anlayamadım vallahi
Merkun Prenses21 düzensiz sancı ama sancın var. Sıcak bir duş alıp ağrını sızını takip et eğer duştan sonra düzelmiyorsa sancın aralıklarını takip et tekrar doktorunla görüş canım.
[silindi] Prenses21 var sanki ama duzenli degil gbi dogum sancisi olarak degerlendirmemesinin sebebi bu muhtemelen
MineLule Prenses21 Evet epeyce sancınız çıkmış, ama düzensiz. Sancı takibi yapın düzenli olmaya başlarsa doktorunuza bildirin.
Bulutsevdasi Prenses21 sancılar var ama düzensiz. Belli aralıklarla tepeler olması lazım. Araları da aynı olması lazım. Düzenli sancı o şekilde oluyor
ebru23 Prenses21 sancin var kisa araliklarla bide suan nasilsin. sicak suya otur bide yuruyus daha da sıklasmasini ve siddetini arttiriyor sıklastkca siddeti artiyor sancinin duzensiz sanciyi 2 gun cektim bende 1 cm ile