Hanımlar bir sorum olucak polikistik overlıyım ilk oğlum çatlatma tedavisiyle oldu şimdi ikincisine uğraşıyoruz polikistik olup kendiliğinden hamile kalanlarda varmış bizde deniyoruz 15 gün önce ilişki oldu bugün kandan test yaptım negatif çıktı dün yumurtlama günümdü tekrar ilişki oldu hamilelik olurmu bilemiyorum yarın işe biontech ikinci doz aşım var sizce olmalımıyım bir sıkıntı olurmu doktora sordum hamilelerde artık aşı oluyor zaten bir sıkıntı olmaz dedi ama aklımda bir soru oluştu sizce ne yapmalıyım bir fikir verin lütfen bana