Merhaba, bizde 2 gün sonra 39 oluyoruz. Benimde adet ağrısına benzer ağrılarım oluyor geçen haftada vardı ama doktorum nst de düzenli sancılar çıkmadığı sürece doktorum alttan muayene etmiyor açıklık veya çatı muayenesi hiç yapmadı bana. Sizin nst de sancılarınız çıktığı için mi açıklık kontrolü yaptı yoksa ağrılarınız olduğunu söylediğiniz için mi?