Bilmiyorum ilgisi var mıdır ama banyoyu yıkamıştım haliyle deterjanda kullandım ve sonrasında görmekte zorluk çekmeye başladım. Tv ekran bozulur renkli çizik çizik görüntü olurya öyle bir görüntü var sanki gözümün önünde ve şu an bu postu bile yazarken zorlanıyorum. Tansiyonumuda ölçtüm 12/8 çıktı ondada bi sorun yok. Sebebi ile alakalı fikri olan var mı