Merhabalar sevgili anne adayları ve anneler. Gebeliğimi yeni öğrendim günüme göre 6+3 teyim beta değerim 18000 lerde. Ultrasonda Kese oluşmuş 14.65 mm ama bebeği göremiyorlar. Böyle durumla karşılaşan oldu mu boşuna mı endişeleniyorum. İlk gebeliğim de biraz korkuyorum açıkçası.