Kızlar 16+5 olduk. Bu sabah uyanınca karnımda sanki dalgalanma gibi bişey hissettim . Acaba gaz mı filan dedim de değilmiş. Şimdi uzanmıştım karnımda böyle nasıl anlatsam ki dalgalanma gibi bişey geçiyormuş gibi bişeyler hissettim arada minik pıt pıtlar da hissediyorum . Bebeğimin hareketleri mi bunlar🥲 ilk gebeliğim emin olamıyorum…