Brckkk Kızlar dün kontrolum vardi 2cm acikligim varmis ama agrim sancim yok bu durumu yasayan varmi ne zaman dogrurum
emiras59 Brckkk az önce eğitimden çıktım bebeğin başı aşağı indiği için o esnekliği açıklıkla karıştırıyor ebeler sağlık bakanlığı 4 cm den sonra aktif doğum başladığını kabul ediyormuş öyle söyledi ebe
btuban Brckkk biz 36 dayız bizde aynısını yaşadık bugün. Zamanına pek yorum yapılamıyor sanırım bu durumda
Kubra2012 Benm de aksine sancı var ama açıklık yok günüm de bitti yarın doğuma giriyom 😩41 hafta oldk