Selen34 evet rahimde kasılmalar oluyordu benimde. Haftalarımı hatırlamıyorum ama 20 den önceydi. Ama ultrasonla bakarken bitimine yakın geçtiği için bana ilaç yazmadı. Geçmese yazacaktım dedi. 3 kontrolümde falan denk geldi. Sonra bi daha olmadı. Olduysa da kontrolümün olmadığı zamanlar olmuştur. Şimdi 36. Haftadayım bi sorun olmadı