Dilek_erduann Kizlar iki gündür mahvoldum imkanı yok geçmiyor ağlıyorum resmen kremler fitiller yok ise yaramıyor ne yapacağımı şaşırdım 35 haftalık hamileyim bide
gulsahalp Dilek_erduann doktora git canım beklemekle olmaz hamilelikte çok görülüyor kabızlık vs çok etkiliyor zaten bende olmuştum ama geçti sıvı şeyler tüket hep katı şeylerden uzak dur geçmiş olsun…
bilnazo68o Dilek_erduann senelerdir çekiyorum ben alıştım artık. Eğer yeni başladıysa biran önce doktora gidip oluruna bakın. Normal doğum yaptım ikinci bebeğimi de bekliyorum onuda normal yapacağım 🤷♀️
Serifeozasln0742 Dilek_erduann bendede kaç gündür aynı sıkıntı vardı krem verdi doktor ama hiç bi işe yaramadı sıcak suda 10 dakika falan oturdum ardından bebek yağı sürdüm çok rahatlattı
gazetecianne Dilek_erduann daflon diye bir hap var onu kullanıyorum 1 aydık şişlik indi benim ve kabız olmamaya çalış
bilnazo68o Dilek_erduann her tuvaletten sonra mutlaka içeri itin meme varsa eger.meme dışarda kaldıkça hem ağrrı sızı yapıyor hemde rahatsız ediyor. Birde az kabız olsam kanamalı oluyor onun için proctolog krem kullanıyorum
Dilek_erduann bilnazo68o İçeri itsem de saniyesinde geri çıkıyor bı sürü krem sürdüm gecmiyo fitil attım ama yok
Dilek_erduann Serifeozasln0742 krem fitil vazelin travazol vs sürmedigim şey kalmadı bana mısın demedi
Serifeozasln0742 Dilek_erduann aynen hiç biri işe yaramıyor bende ki şişlik iki tane oldu artık ağlıyordum resmen tek faydayı bebe yağında buldum.
Ouzc Dilek_erduann bana ılık suya oturmak çok iyi gelmişti geçirdi resmen. Ama asla kabız olmamak gerek.