gizemdogan Beyzan tabii ki ♥️ özel tıp merkezinde oldu İstanbul’da. Çocuk cerrahı yaptı, 380 TL bir ücreti oldu, sadece o bölgeyi uyuşturup yaptı 🙏🏻 @Deletedmom23234
Ayseveikimelegi Mellisssa memnun muş yani 4 yiğeni o doktorda olmuş bende nasip olursa oğlumu orda sünnet ettirecem😊😊
Ayseveikimelegi Mellisssa bencede canım özele okadar para verene kadar o kadar devlet hastanesi var hepsi ayni şeyi yapıyor sonuçta 😁