Hatice-Cihan bana down sendromu dediler ikili taramada 289 çıktı risk grubu. 6 aylıkken alalım bile dediler yurt dışına kan gönder dediler falan zehir oldu hamilelik. 26 haftadan sonra suyum fazlalaştı sebebi bebeğin ince bağırsağında tıkanıklık varmış o yüzden 30 haftalık doğum yaptım. Çok şükür ki down sendromu değil