deryademirtas 33+5 günlüğüm nst de sancım çıktığını soylediler normal mi sizce dogumum yakin mi aklimda bir sürü soru oluştu varmi başına gelen
Beyza29_ deryademirtas bende şuan 35+4 haftalığım bugün ki nst de 10 dakikada 3 sancı çıktı. Serum ,ilaç , ciğer geliştirici derken müşahede tutuluyorum . Halbuki bahsedildiği gibi ağrı hissetmiyorum bilemedim belki fikir sahibi olan vardır
YarenG deryademirtas başıma gelmedi 2. Hamileliğim ilk gebeliğim erken doğumdu gelişim geriliği vardı ama o yüzden sorun yaşadım kaç kilo bebeğiniz doktor ne diyor peki
deryademirtas YarenG ultrasonla da baktı doktor sancin çıkmış nst de dedi ilk defa girdim nst ye bugun seni şu an hastaneye yatırmam lazim serum felan bağlayacaklar ama onun yerine evine git bol bol su iç dedi serum da su gibi dedi kasılma felan hissedersen hastaneye acile gel dedi