Merhaba arkadaşlar SGK çalışan anneler
Ben 32.haftamda doğum iznine ayrıldım 37 haftamda bugün doğum öncesi raporum bitti hastaneden tekrar başka rapor aldım bu biten raporum doğum öncesi raporu parasi dogum gerçekleştikten sonra mi yatiyor yoksa önce mi yardımcı olur musunuz Herkes farklı birşey diyor