Ozlempeker_55 Kalp atışını kaçıncı hastada duydunuz ben 5+2 yim bugün keseyi gördük kalp atışını duymak için Ne zaman gitmeliyim?
Zeysezer Ozlempeker_55 6+6da gittiğimde duydum ve bebeği gördüm ama geç duyanlar da var iki hafta sonra gidebilirsin doktorunun da söylemiş olması lazım