Seliminannesi 37 haftaoik hamileyim. 2 gundur bel agrisindan oturamiyorum kemiklerim sanki kirilacak gibi oluyor. Kalktigimda da ayni baskiyi hissediyorum. Bir turlu gecmiyor bel agrim. Bu durumu yasayan var mi?
zlemAcar Seliminannesi canım benimde 37. Haftada oylenokdu. Bel ağrısından oturmadim. Tuvalete bile oturmakta zorlandim. Ve 37. Haftanın ilk günlerinde bu şikayetin olduğu iki günün sonunda doğum yaptım 💁
Seliminannesi Perimasali89 neden oluyor acaba? Senin belki bas asagi dogum pozisyonuna gectigi icin beline baski yapyordur. Ama benim bebek kanalda zaten.
Perimasali89 Seliminannesi benim haftasonu da ağrıyprdu acile gittim nst de sancı çıktı 10 dk da 1 sizinde Doğum sancısı olabilir belki
Seliminannesi Perimasali89 benim zaten sancilarim sık cikiyor. 3 cme yakin acilmam da var ama devam etmedigi icin doktor eve gonderdi. Ama geldigimden beri oturamiyorum
Esra16 32.haftamdayim bende canm bende oturamiyorum kaburgalarim belim kirilcak gibi oluyo kuyruk sokumum fenalarda zaten 10 dakika oturdummu mahfoluyorum gecsin artik bu tatli eziyet 😞
Seliminannesi Esra16 ben hic oturamiyorum. Bildigin oturamiyorum. Nasil yapsam olmuyor. Yurudugumde de agriyor. Nasil gececek bilmem
Seliminannesi zlemAcar agri smdi sirtima ksdar cikti. Sirtima bicak sapliyorlar sanki. Tuhaf hissediyorum.
zlemAcar Seliminannesi benim bu şikayetlerin vardı. Birer ateş basması oluyordu ara ara.. nstde sancim 100 kere çıkıyordu.acilmam 3 cm di.
Seliminannesi zlemAcar 3 cme yakin acikligim var zaten benim. Nstde sancimda cikti. Ama acilma devam etmeyince eve gondermisti. Siddetlenince gel dedi. Ilk kez bu kadar cok hissediyorum. Belim kopacak gibi suan. Birde afedersin ama aniden ishal oldum