Dün sabah 32+0 da çalışabilir raporunu her zaman gittiğim hastaneden aldım. Öğleden sonra şirkete mail attım, tamam sorun yok diyip kabul ettiler. Ama hastanenin SGK anlaşması olması gerekiyor mu bilemiyorum. 32+0ı geçirirseniz ne oluyor onu da bilmiyorum ama sıkıntı yaşamamak için geçirmeyin bence aynı gün alıp iş yerine verin.