Aysemin54 Mom3834 bende 2.kez totonoz oldum 1 ay arayla vuruyorlar oncedn olmussan bile 1 ay gecmişse vururlar 2 kere vurdurdum baska gerekmyok dedi ebem yarında kan testi yaptırcam 30+4deyim
Glcn22 Mom3834 bende bilmiyordum sağlık ocağından aradılar beni hamileymişsiniz tetanoz aşısı için gelmeniz gerekiyor diye 😂😂 2 doz tetanoz oldum