buket64 Hanımlar sabah 7-8 gibi sezaryen doğumla ikiz kızlarıma kavuşacağım inşallah. Heyecan ve heyecandan daha fazla korku ile saatleri sayıyorum. Dualarınızı eksik etmeyin. Hepimiz sağlıkla kucağımıza aldığımız anları yaşayalım
Muratzeynep buket64 allah yardımcımız olsun allah nasip ederse insallah bende yarın sabah 9 gibi sezeryana girecegım ve içim bir tuhaf
buket64 Muratzeynep ben de aynıyım. Bir ateş düşüyor yüreğime. Gözlerim dolu dolu her an ağladı ağlayacak şekilde dolanıyorum. Bebeklerime kavuşacağım için heyecan var ama sezaryeni tatmadığım için korku daha çok.
Kubra2012 Bende sabah erkenden yatış alıyorm 41 hafta oluyoz geleceği yok kızımın sancı var açılma yok 🤷♀️
htctan Bizimde yarın sezeryanmız var 16:30 da. Çok garip bi duygu yaşıyorm sevinç korku duygusallık. Allah yardmcmz olsn kızlar