Merhaba 26+4 haftalığım bugün kontrolüm vardı nts de doktor kasılmaların yüksek olduğunu gördü ve erken doğum tehtidi verdi nidicard diye hapa başladım dikkat etmem gerektiğini söyledi aynı bu haftalarda erken doğum riski yaşayanlar varmı ? Çok korkuyorum neler dikkat etmeliyim