elisa123 Kızlarrr bebeğimi 3 gündür hissediyorum ama güçlü deil seyirme şeklinde pıt pıt diye hissediyorum önceden daha belirgindi neden acaba sizler nasılsınız yarın gidecem doktora ama çok stres oldum
Gokcecelik elisa123 27 28 den sonra düzene giriyor diyorlar ama günde 10 kere hissetmis olmalısınız mevzusu da var🤷♀️ icinizi ferah tutun yarın doktorunuz detaylı bilgi verir inşallah