Merhaba arkadaşlar. Bebeğim doğmadan kaliteli olsun diye bu marka biberon seti almıştım. Ama malesef pek kullanamadım çünkü acayip koku çekiyor. Bebek bulaşık deterjanı aldım ama onun bile kokusunu çekti resmen deterjan kokuyor. Dakikalarca kaynattım kaynar suda bekledim asla o deterjan kokusu gitmedi. Çünkü çok yumuşak bir silikonu var sanırım deterjanı emiyor. Sonra kullanmamaya karar verip kaldırmıştım başka bir marka kullandım. Şimdi ikinci bebeğim için tekrar çıkardım belki kokusu geçmişse kullanırım dedim inanamadım hala o deterjan kokusu üstünde. Bu markada bu sorunu yaşayan ve çözüm bulan var mı. Aventte ve wee baby de böyle bir sorun yaşamadım.