Bi arkadaşımda vardı ama hamileliğinin son haftalarında ortaya çıkmıştı hastanede antibiyotik tedavisi aldı yatış verdiler. Erken dönem olsa ürostomi takılabiliyormuş demişti. Ama çok emin değilim nasıl bir süreç geçirdi çok hatırlayamadım. Geçmiş olsun 🙏