Merhaba kızlar hamileliğin başından beri ağdaya gidiyordum birden bi sabah kalktıgımda hemoroid oluştuğunu farkettim şişlik var ve içeri girmiyor bi haftadır geçmedi, ağdaya gitmem lazım ama utanıyorum, karnımda çok şişti son ayımdayım kendim yapamıyorum ne yapacağım akıl verin 😔 hemoroid olup ağdaya giden var mı?