Engzlevlt Arkadaşım doğum yaptı devlette olduğu için yanına da gidemiyorum bebeğini yoğun bakıma almışlar 36+5 te doğdu solunum sıkıntısı varmış bizde şuan 34 haftalığız zaten korkum başlamıştı şuan acayip bi şekilde korkuyorum elim ayağım titriyor resmen 😢😢
Mervehtp81 Engzlevlt herkesin gebeliği bir değil-dir kuzum neden korkuyorsunki olcağı varsa zaten önüne gecemeyiz sen gereken dikkati göster saglina beslenmene dinlenmene gerisini allaha bırak bizi koruyan odur
Betfer Engzlevlt benimde doğum korkum var . Doktora dedim doktor dedi ki kendini üzmeye değmez güzel kızım akışına bırak gerçekten haklı adam . Ben 20 haftadan başladım oysa daha çok var
Engzlevlt Mervehtp81 doğru ama bilmiyorum Korku bastı yani bi Allahım sağ Salim kavuştursun evlatlarımıza 🙏🙏