Mefat Kızlar 6+0 haftaligim ve çok halsizim bu yüzden yürüyüş veya spor yapamıyorum. Siz de böyle misiniz?
denizinnannesi Mefat zaten sen yapma suan haftan cok erken gerek yok ve hatta bol bol dinlen bence bende 24 haftaligim korkumdan gidemiyorum yürüyüşe iki adim atsam çişim geliyor 😂
Zeyyyn Mefat 28 haftdayım istesemde yapamıyorum canım yürümek iyi ama yok yürüyünce ağrım oluyor kendini topladığın zaman yürürsün
Deletedmom_33 Mefat Evde yemek, çamaşır derken hareket ediyorum ekstra bu sıcakta çıkmıyorum bazen sahile gidiyoruz o kadar. Günlük iğne için 10-15 dk sağlık ocağına yürüyorum o da yeterli oluyor. 9+5 im
deletedmom2014 16 haftalığız istesemde sıcaklarda bişey yapasım gelmiyor. Ev işleri temizlik filan derken anca o zaman hareket ediyorum . Bide uykusuzluk var yattığım yerde direkt uyuya kalıyorum yürüyüş filan bi süre uzak herhalde 😂
lunam Mefat ben 5+6yım ve aynıyım. Zaten gün içinde işte oluyorum, eve gelince de hemen uykum geliyor. Genel olarak yorgun hissediyorum kendimi, yürüyüşe filan mecalim kalmıyor.