Ben de öğretmenim. 38 haftalık ikiz gebeyim. Sabah doğumum var. 24. Hafta iznimi ilçe milli eğitim vermedi. Ben kullanamadım. Genelgede o maddenin devamında idareci gerekli görürse çağırabilir ibaresine dayanarak izne çıkarmadılar. Yerime ücretli bulmuşlardı ama para vermemek için hem ona hem bana bu yolu seçtiler.