Masal2827 Kızlar oğluşumun gelmesine son 6 hafta kaldı. İsim konusunda hala kararsızız. Sizce Kuzey Ege mi Kayra mı Ege Alp mı. tek Ege istiyordum ama maalesef eşimin ailesi kısa buluyo . Sizce hangisi 🥰
Elif0712 Masal2827 bnmki yagiz ege olucak bnce kuzey olmamis bide cok koyuluyor suan farkli bir seçenek düşünebilirsin
EbruBeren Masal2827 karnında taşıyan sizsiniz bebeği. Annenin hakkı bence isim koymak. Hangisi içinize siniyorsa
Masal2827 La_Liberte kuzey Ege’nin benim için bi anlamı yok ben sadece Ege den yanayım ama karışanlar bitmiyo maalesef
Olyb Masal2827 Ege tek başınayken hoş ve karizmatik. 💙 Ek isim olarak ise son derece klişe, sıkıcı Aynı şey Efe, Naz gibi isimler için de geçerli
La_Liberte Liyaa rica ederim Yağız ismi çok güzel😊 tabi çocuğunuz sarışın veya kumral olursa pek uymaz 🙈
Liyaa La_Liberte Jdhdjdj😂 eşim pek istemior Yağız ismini. Sebebini de esmer kara bir çocuk olur diyo yagizin anlamını taşırsa hadi dio😂😂😂
Duru-Doruk İsim seçmek gerçekten ne kadar zor aynı şeyi bizde yaşıyoruz. Kolaylıklar dileriiim Masal2827