gulcecece Arkadaşlar merhaba 16 haftalık gebeyim bugün sabahtan beridir sol kasığım acıyor sızlama şeklinde sadece sol kasığım acaba normal midir? İlk gebeliğim düşük vs tehlikem yok
MiniMiniKus gulcecece Aynı durumu bende ara ara yaşıyorum tek tarafım özellikle ağrıyor 18.haftamdayım Doktor a sordum normal olduğunu söyledi bol bol su içmemi önerdi
Fyzo Bende 17 haftamdayım bendede aynısı sol tarafımda benimde dün konturolüm vardı herşey normal dedi doktor