Merhaba. 38+5 günlük hamileyim. Nst de sancılarım çıkıyor. Ama açılmam yok. Bebek 3700 gram. Doktorum bu hafta da gelmezse benek iri olur doğumun zor olur diyor sezaryen yaparız diyor. Ben normal istiyorum çünkü bebeğim dönmüş ztn. Bu durumu yaşayan var mı yardımcı olurmusunuz