asilinannesi2609 Selam kızlar haftaya 32 olacağız inşallah kontrolüm var merak ettiğim şu kaçıncı hafta nst bağlıyor doktor ? Gittiğimde ister mi acaba
Minigimyolda asilinannesi2609 burda okuduğum kadarıyla her doktorun istediği hafta değişiyor benim doktorum 32.haftda başlamıştı
Nelmali asilinannesi2609 ben 28de girdim ağrılarım olduğu için tedbir amaclı ama rutine ne zaman baslayacak bilemiyorum
Lulemom asilinannesi2609 35+4 de kontrole gittim bağlamadı. Bebek hareketleri iyiyse ve bi şikayetin yoksa gerek yok dedi.
Glcn22 asilinannesi2609 32. Haftamda gittim en son suan 34+4 haftalığım doktorum 36. Haftama randevu verdı nts için
Kuzeyegemoms eylul02 nst nin doğum şekliyle bir alakası yok. Nst bebeğin hareketlerini, kalp atımını Sayar, sancı ve kasılma varsa çıkar. Yani erken doğum endikasyonu herhangi birşey var mı yok mu belirliyor tüm gebelere yapılır genelde 32. Haftadan sonra
Burcu4135 Nst ye sadece normal dogum yapacaklar mı giriyor hic bir bilgim yok bu konuda. Yada sancısı olanlar mı?
Aylinsemih Burcu4135 nst ye herkez giriyor canm 30.haftada başlanıyor orda bebeğin kalp atımı ve şancı olup olmadığı ve hareketleri ne sıklıkla ona bakılıyor canm 30 dan sorna her hafta bakilir
Burcu4135 Aylinsemih aa öylemi hic bilgim yoktu. Ben 30+6 yım demek ki bu gidisimde girecegim bende. Cok tesekkür ediyorum bilgilendirme icin 🤗
hepoyleolurzaten asilinannesi2609 değişiyor sanırım doktora göre. Benim ilk 31+4′te nst bağlanmıştı kasılmam olduğu için herhangi birşey çıkmadı. Sonra girmedim birde dün 35. haftada başladık