nazlisamac35 Kızlar 37 haftalik hamileyim bugun hic bebegim hareket etmiyor saglik ocagina gittim kalp atislarinda bir sknti olmadigini soylediler ama yinede endişeliyim
Lulemom nazlisamac35 kendi doktoruna görün canım. Olmadı acile gidip nstye bağlan. Bu haftalarda hareket önemli
Omerhatice nazlisamac35 37+4 deydim bende nstde hareketleri hemen.hemen hiç çıkmadı bende 1 kere hareket etmişti.. açılmamda vardi doğuma alındım.. riske atma canm doktoruna irtibat halinde ol